Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 146787
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
W budynku znajduje się winda oraz łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Zakres zadań
- Bierze udział w pracach dotyczących organizacji działalności badawczo-rozwojowej Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar (ŚKLGUM) w zakresie właściwości Wydziału oraz w pracach dotyczących wyboru Generalnego Wykonawcy w ramach II etapu Inwestycji ŚKLGUM
- Bierze udział w pracach związanych z ewidencjonowaniem i przechowywaniem dokumentacji projektowej, odbiorowej, kosztorysowej oraz innych dokumentów związanych z prowadzeniem projektu ŚKLGUM, w tym obsługuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą dot. inwestycji - ŚKLGUM, w tym w zakresie prac związanych z rozpoczęciem wdrażania II etapu Inwestycji, prowadzi i aktualizuje platformę SharePoint w zakresie realizowanego projektu
- Realizuje obowiązki Beneficjenta wynikające z Porozumienia o Dofinansowaniu Projektu ŚKLGUM (I Etap II faza) we współpracy z innymi Stanowiskami i Wydziałami w DIR oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu, przygotowuje wymagane raporty oraz inne dane sprawozdawcze. Realizuje prace związane z rozpoczęciem wdrażania II etapu Inwestycji.
- Wspiera Kierownika Projektu w weryfikacji projektów umów, w nadzorze nad ich realizacją oraz w monitorowaniu harmonogramu realizacji przedmiotu umowy
- Bierze udział w weryfikacji i opiniowaniu materiałów opracowanych w ramach Projektu z uwzględnieniem zasad realizowania projektów współfinansowanych z UE
- Przygotowuje i prowadzi dokumentację projektu, w tym rozwija i zarządza repozytorium projektu oraz przygotowuje dokumentację na potrzeby przeprowadzanych kontroli
- Przygotowuje analizy, raporty, sprawozdania i prezentacje
- Dba o porządek w dokumentacji związanej z projektem, archiwizuje dokumenty złożone do Instytucji Zarządzającej, archiwizuje dokumentację kontraktową z Konsorcjantem (Politechnika Świętokrzyska) oraz z Generalnym Wykonawcą i Generalnym Projektantem (I Etap Projektu)
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe technicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego przy obsłudze procesów związanych z realizacją dużych inwestycji budowlanych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office oraz oprogramowania specjalistycznego Norma Pro i AutoCAD
- Wiedza o perspektywie UE na lata 2021-2027
- Znajomość Prawa zamówień publicznych
- Umiejętność: rozwiązywania problemów, komunikacji, współpracy, zorientowanie na osiąganie celów, odporność na stres, organizacji pracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość metodyki PRINCE2
- Umiejętność obsługi systemu kancelaryjnego EZD
- Znajomość ustaw: Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego