Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w siedzibie Urzędu, II piętro, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, kontakty zewnętrzne z: klientami indywidualnymi, pracownikami ZUS, pracownikami Archiwum Państwowego, wysiłek fizyczny, praca w szczególnie
trudnych warunkach środowiskowych (kontakt z kurzem i pyłem), permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Windy w budynku przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnością, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze budynku A.
Zakres zadań
- koordynuje czynności kancelaryjne w ŚUW w celu zapewnienia właściwego sposobu tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentów
- koordynuje pracą podległych pracowników, w tym motywuje do pracy, dokonuje ocen okresowych, dba o ich rozwój zawodowy
- przyjmuje i opracowuje dokumentację archiwalną wytworzoną w ŚUW oraz udostępnia dokumentację pracownikom Urzędu
- przeprowadza brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
- wydaje zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu byłym pracownikom jednostek, których akta przechowywane są w archiwum zakładowym
- współpracuje z Archiwum Państwowym w celu przekazywania materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku merytorycznym w administracji publicznej
- Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończony kurs kancelaryjno- archiwalny I lub II stopnia
17 gru 2024
Specjalista
Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Radom
Warunki pracy Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze...