Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca w biurze
- Praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności
- Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
- Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, budynek nie przystosowany dla osóbniepełnosprawnych ruchowo – brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
- Budynek wyposażony jest w windę – klatka schodowa z szybem windowym oddzielona od pomieszczeń biurowych drzwiami z samozamykaczem
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie:
https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Obsługuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą przy wykorzystaniu narzędzi i systemów informatycznych będących na wyposażeniu kancelarii,
- Obsługuje interesantów w szczególności udziela informacji oraz kieruje interesantów do właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych,
- Prowadzi dystrybucję korespondencji do poszczególnych komórek organizacyjnych,
- Obsługuje urządzenia biurowe będące na wyposażeniu kancelarii i sekretariatu,
- Udziela pomocy przy prowadzeniu obsługi sekretariatu,
- Przygotowuje wnioski, dokumenty oraz bierze udział w prowadzeniu postępowań dla zamówień publicznych w tym wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi administracyjnej lub kancelaryjnej,
- Znajomość Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego i Ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość zasad obiegu dokumentów
- Umiejętność obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Umiejętność obsługi komputera w szczególności programów Excel i Word
- Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Przeszkolenie z zakresu obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
21 lut 2025
Pracownik do spraw administracyjnych
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Łagów
Wykonywanie codziennych prac biurowych, sporządzanie sprawozdań, obsługa kasy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: obsługa biura Uprawnienia: praca w zespole Wymagania dodatkowe:...
18 lut 2025
Technik administracji
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Kielce
Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy.Przygotowanie do wysyłki przesyłek nadawanych za pośrednictwem Poczty Polskiej.Wpisywanie do...
18 lut 2025
Technik administracji
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Kielce
Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy.Przygotowanie do wysyłki przesyłek nadawanych za pośrednictwem Poczty Polskiej.Wpisywanie do...