Specjalista

Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Radom
Ogłoszenie o naborze Nr 144471

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy
monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowisko pracy w Sekcji Zamówień Publicznych usytuowane jest na 8 piętrze budynku „A” w kompleksie budynków KWP w Radomiu który jest częściowo dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. W pokoju kilkuosobowym, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania sie wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami. Na stanowisku występują następujące czynniki: krajowe wyjazdy służbowe ze zmienną częstotliwością na zewnętrzne szkolenia.
W budynku znajdują się windy (bez informacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze (przy wejściu głównym, obok wind).
Wejście do kompleksu budynków KWP w Radomiu mieszczących się przy ul. 11-go Listopada 37/59 jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: ruchoma platforma do transportu wózków, brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.

Zakres zadań

  • Weryfikuje opis przedmiotu zamówienia i warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełnienia co do zgodności z obowiązującymi przepisami, przygotowuje SWZ, sporządza i zamieszcza w szczególności: ogłoszenia o zamówieniu, o zmianie ogłoszenia, o wyniku postępowania, o udzieleniu zamówienia, o wykonaniu umowy na platformie e- Zamówienia odpowiednio w BZP lub przekazuje do publikacji w Dz.U.U.E., przekazuje informację o złożonych ofertach Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, weryfikuje elektroniczne podpisy, pobiera paczki archiwizacyjne elektronicznych dokumentów
  • Koordynuje proces zakupowy przy użyciu platformy zakupowej używanej przy elektronicznych zamówieniach
  • Nadzoruje pracę Komisji Przetargowej jako przewodniczący oraz nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji
  • Kontroluje poprawność merytoryczną dokumentów przygotowywanych w związku z przeprowadzanymi zamówieniami
  • Koordynuje i kontroluje czynności związane z przygotowaniem i zawarciem umów a także dokonuje wstępnej weryfikacji zapisów w dokumentach stanowiących formę zabezpieczenia należytego wykonania umowy następnie przedkłada do zaopiniowania radcy
  • Koordynuje i nadzoruje pracę sekcji w czasie nieobecności kierownika sekcji i dokonuje podziału zadań dla pracowników
  • Koordynuje procesem powstałym w wyniku wniesionych przez wykonawców odwołań do KIO bądź skarg do sądu
  • Koordynuje przebieg przydzielonych procedur przetargowych od początku do końca

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia w administracji publicznej (należy dołączyć np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów prawa zamówień publicznych
  • Otwartość na stałe doszkalanie się i zdobywanie nowej wiedzy
  • Sumienność i dokładność oraz odporność na stres, samodzielność działania i dobra organizacja pracy
  • Poprawne przekazywanie informacji pisemnych i ustnych
  • Umiejętność podejmowania decyzji
  • Umiejętność rozwiązywania problemów: stanowczość/pewność siebie, umiejętność przekonywania i poprawnego wnioskowania
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i kryzysowych
  • Komunikatywność, kreatywność, samodzielność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa ukraińskiego – dotyczy obywateli Ukrainy, przebywających legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub których pobyt na tym terytorium jest uznawany za legalny na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych

Podobne oferty pracy

23 paź 2024

Oferta pracy Starachowice

Specjalista

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Radom

Warunki pracy Pomieszczenie pracy o charakterze biurowym jest w pełni ergonomiczne. Wyposażone w monitor ekranowy, stanowiący narzędzie pracy powyżej 4 godzin w ciągu dnia pracy. Praca w terenie, praca w trudnych warunkach środowiskowych, wyjazdy...