Activtek jest producentem i jedynym certyfikowanym w Polsce dystrybutorem systemów oczyszczających powietrze, działających w oparciu o aktywną, zaawansowaną technologię RCI ActivePure Promieniową Jonizację Katalityczną. Na polskim rynku systemy firmy Activtek pojawiły się w 2010 roku. Zakres zadań; Koordynowanie pracy biura i zarządzanie dokumentacją. Obsługa LinkedIn i Canva Podstawowe prace kadrowo-księgowe i logistyczne (wsparcie księgowości i kadr, pilnowanie obiegu dokumentacji itd.)Wysyłka paczek i obsługa importu z zagranicy (kompletowanie dokumentacji)Dbałość o organizację pracy i terminowe wykonanie zadańPracodawca oferuje; Pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16Przyjazną atmosferę i rozwój w dynamicznej firmie.Wymagania; Znajomość Word, Excel, LinkedIn i Canva, lub innego programu do tworzenia grafiki/broszur/prezentacji. Podstawowa wiedza z zakresu kadr, księgowości i logistyki. Szybkość w przyswajaniu nowych informacji i umiejętność pracy pod presją. Dobra organizacja pracy i komunikacja w zespole.
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
07 kwi 2025
Koordynator do spraw projektów
Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Kielce
W/g stanowiska. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: dokładność Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole Uprawnienia: umiejętność planowania i organizacji pracy Uprawnienia:...